תיכון עתיד כנפי רוח ראש העין, זכה בפרס חינוך ארצי של החמ"ד.

פרס חינוך ארצי
יישר כוח למנהל רונן לוזון ולצוות המורים המובחר על השקעה מסירות בעבודת החינוך בענווה ותודעת שליחות גדולה. הגעתם להישגים גבוהים בכל תחום ובניתם מוסד לתפארת. אנו גאים בכם.

קריית החינוך עתיד כנפי רוח (התיכון הדתי עתיד) זכתה לפני כ4 חודשים כבית הספר המצטיין המחוזי של החמ"ד והומלץ על ידי המפקחים להתמודד על ההצטיינות הארצית, ואכן לפני כחודשיים התבשרנו על זכייתו של בית הספר בפרס הארצי.
הפרס מעלה על נס את העשייה החינוכית הרבה הקיימת בבית הספר בתחומים רבים ובעיקר בתחומים עליהם מחנך בית הספר ועליהם מושתתת משנת החמ"ד.
בית הספר עתיד כנפי רוח מחנך את תלמידיו לאהבת תורה תוך שימת דגש על חיבור טבעי, הכרה התבוננות חקר והבנה. חינוך לקיום מצוות מתוך מסורת ישראל ומתוך אהבה ואמונה בדרך התורה והמצוות. חינוך לאהבת הארץ על ידי מסעות זהות, מסעות משמעותיים בכל חבלי הארץ תוך שימת דגש על מיצוי כוחו של התלמיד בארגון המסע ובהובלתו. חינוך לאהבת העם ללא הבדל בין אדם אחד לאחר. התנדבות של כלל תלמידי בית הספר לטובת הקהילה המקומית תוך מרדף אחר עשיית הטוב כדרך חיים. לפני כשנה זכה תלמיד בית הספר כמצטיין מחוזי בתחום ההתנדבות והתרומה לקהילה.

בית הספר שואף למיצוי ומצוינות, מחדש ומוביל בתחומים רבים ומפתח בכל שנה מסלולי המראה חדשים לטובת התלמידים הישגיהם ושאיפותיהם.
הקשר האישי וההיכרות בין התלמידים המורים וההורים הוא המתכון לאווירה החינוכית והמקדמת הקיימת בבית הספר.

בבית הספר פועלת מכללה תורנית שהיא דוגמא ומופת לכלל מסגרות החמ"ד בארץ, וכן שלוחת חיל האוויר הנחשבת לשלוחה המצטיינת זו השנה השלישית ברציפות.

כל זה ועוד מעשים רבים הביאו את חבר השופטים להכרה בבית הספר עתיד כנפי רוח כבית הספר המצטיין של החמ"ד לשנת הלימודים תשפ"ב.